Umiejętnoęci: Ogień Ciepło - 1 Inferno - 1 Pożoga - 1 Ściana ognia - 1 Ognisty piorun - 20 Ognista kula - 20 Meteor - 20 Mistrzostwo ognia - 20
Błyskawice Teleport - 1 Telekineza - 20
Statystyki: Siła - 77 z przedmiotami - tyle wymagają Szaty ormusa Zręczność - 183 na 89 levelu postaci, 200 na 99 levelu postaci - potrzebne do bloku Żywotność, Energia - pozostałe punkty pól na pól
Przedmioty: Hełm - Przyodziewek Arlekina(Shael) Zbroja - Szaty ormusa +3 Ognista kula(Widok tęczy) Pierścienie - 2x Kamień Jordana Amulet - Kalejdoskop Mary Rekawice - Pięść maga Buty - Wodołazy Pas - Siatka arachnidów Broń/tarcza - Zestaw I - Kolec czarodzieja(Klejnot 7fhr)/Straż Whistana(ber) Zestaw II - Słowo runiczne Pamięć w lasce +3 do Tarczy energetycznej, +3 do Lodowatej Zbroji, +3 do Uroku
Talizmany: 5x Fire skiller z 12 fhr 5x Fire skiller z life 9x sc life/mana annihilus
Podsumowanie Z wyżej wymienionymi przedmiotami mamy 87 fhr (próg 86 fhr), 110fcr (prog 105 fcr), 155 odpornosci na wszystko (przy perfekcyjnych przedmiotach) co powinno całkowicie wystarczyc i 18 redukcji obrazń co musi nam wystarczyć. Przed walka rzucamy z drugiego zestawu broni tarczę energetyczną i Lodowatą zbroję, ewentualnie urok. Gdy nie potrzebujemy bloku mozemy zmienic tarcze na bezoki mur z wlozonym np. Topazem, co podwyrzszy nasze resy na dany żywioł. Jeden punkt w cieplo wystarcza, zamiast dawać wiecej lepiej zainwestoac punkty w telekineze - synergie do tarczy energetycznej.
|