Ogłoszenie

UWAGA WAŻNE!!! ZMIENIAMY ADRES NA WWW.BLACKBLOOD.WXV.PL FORUM JEST JESZCZE W TRAKCIE TWORZENIA ALE DO KOŃCA WEEKENDU POWINNO BYĆ PROSZĘ UŻYTKOWNIKÓW O ZAREJESTROWANIE SIĘ Nowych uzytkowników prosze o wpisanie się w temat dział off-topic--> new user w celu uzyskania itemku ;) Jakby był ktos dobry i pospamował na diablo: www.blackblood.pun.pl darmowe przedmioty za rejestracje i wiele konkursow!!!

#1 2009-03-10 15:23:30

rh_szakal

Moderator

Zarejestrowany: 2009-03-09
Posty: 18
Punktów :   

startegia soso blizz

Spis Tresci

1. wstep
2. statystyki
3. umiejetnosci
4. dobor przedmiotow


1. Wstep


Postanowiłem przedstawić Wam postać, dzieki której będziemy mieli możliwość przeprowadzenia niskolevelowej postaci na piekło bez potrzeby robienia tzw. Baal buga, który zwykle zajmuje dużo czasu. Ta postacia jest czarodziejka, a jej żywiołem - zimno. Starałem się również wybrać odpowiedni Stuff, który pozwoli nam bez trudu radzic sobie na hellu, a jednoczesnie nie jest drogi (tzw g-rusha zrobimy postacia za około 50-60 fg) Przy pisaniu strategii będę wzorowal się na mojej soso emerytce 
Słowniczka nie tworze, totez będę się staral pisac prostym i zrozumialym jezykiem dla nowicjuszy, a w niektórych wypadkach będę wyjasnial na biezaco.

Btw. Brak polskich znakow jest spowodowany brakiem polskiej klawiatury

Z gory przepraszam za brak screenow, ale moja soso już rozebrana, przekazuje tylko moje doświadczenie w tej dziedzinie.

2. Statystyki


W przypadku sily i zręczności zasady sa proste: dajemy taka ilość żeby moc unieść itemy, czyli:

Sila – z itemami musimy wyciągnąć 80 (tyle co wymaga zlota skora), chyba ze nas na takowa nie stac, wtedy do 75 (ciezka tarcza)

Zręczność – z itemami musimy wyciągnąć 51 (tyle ile wymaga widmowa skorupa - shard), która jest podstawa buildu.

Energia & żywotność – tutaj sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Ilość punktow zainwestowanych w mane i zycie zalezy od stylu gry gracza. Osobiście uwazam, ze lepiej jest zrobic uzytek z „niebieskich soczkow” i dodac wiecej w żywotność. Około 50 punktow w energie powinno wszystkim wystarczyc. Tradycyjnie reszta w zycie.

3. umiejętności


Tutaj będziemy mieli 2 drogi do wyboru, zaleznie od tego czy uwazamy, ze warto jest robic kolejna postac i tworzyc zamieszanie z wchodzeniem i wychodzeniem z gry (wedlug mnie warto), czy tez nie. Dzieje się tak za sprawa pewnego buga:

Musimy mieć postac na piekle, która ma wykonane zadanie z laska horadrimow, ale nie ma wykonanego zadania z Duriel, innymi slowy, która wsadzila stransmutowana laske do otworu i wyszla z gry, nie zabijając aktowego bossa. (dalej - postac-z)

Postac która przeprowadzamy na pieklo (dalej - postac-x), musi już mieć zrobione zadanie ze zmijoszponami i Demolongiem.

Po zrobieniu tych questow wchodzimy (postacia-x) do gry na piekle (zalozonej przez postac-z), teraz możemy już wyjsc (postacia-z) i wejsc z powrotem nasza czarodziejka.

Po wykonaniu tych czynności w grze będzie otwarte przejscie do Duriel, czyli nie potrzebujemy laski (nie musimy isc po nia do robaczego gniazda, dzieki czemu nigdzie indziej nie potrzebujemy wymaxowanej umiejętności ognia. Pozwala nam to zaoszczędzić wiele punktow umiejętności).

Pierwsza droga: (zalecana)

Umiejętności ognia:
Cieplo – 1 , przydatne, ten punkt da nam 30% mana Reg, lub wiecej, zaleznie od tego czy mamy sk od innych przedmiotow
Sciana ognia – 1 , uzywamy na Lord de Seisa i inne słabsze potwory z normy i kosza z cold immunem (potworem z niewrazliwoscia na zimno)
Inferno – 1 , dojscie
Pozoga – 1 , dojscie

Razem 4 punkty umiejetnosci

Umiejętności błyskawic:
Wiazka błyskawic – 1 , dojscie
Blyskawica – 1 , przydatne na słabszych bossow z cold + fire immunem (min Lord de Seis na koszmarze)
Pole statyczne – 1 , przydatne min na diablo i cold immunow
Teleport – 1 , wiadomo, podstawowy sill

Dlaczego nie dodajemy w tarcze energetyczna?
Tutaj nie warto, sk od itemow bardzo malo, wiec co nie zrobimy i tak malo nam da

Razem 4 punkty umiejętności

Umiejętności zimna:
Mistrzostwo zimna– 20 , zmiejsza res przeciwnika na zimno, podstawa
Zamiec – 20, podstawowy skill
Lodowe uderzenie – 20, drugi podstawowy skill, a zarazem synergia
Lodowcowy grot– 1 , dojscie – w zasadzie tez jest synergia, ale lepiej jest dac w lodowy pocisk, co daje nam lepsza synergie do lodowego uderzenia (tutaj lepszy jest dmg niż długość trwania zamrozenia)
Nova – 1 , dojscie
Lodowy pocisk – 20 – synergia (dodajemy w ostatniej kolejności)

Razem 82 punkty umiejetnosci

Razem wszystkich – 90, czyli jak na razie potrzebujemy 78 lvl, oczywiście na niższym tez damy rade
W prawdzie zostaje nam jeszcze 20 puntkow (najlepiej je dac w grot) ale exping na classicu jest dosyc trudny, rzadko którym udaje się przekroczyc 90 lvl.

Druga droga:

Tutaj jest tylko jedna roznica:
Zamiast 20 punktow w lodowy pocisk, dajemy 20 w sciane ognia.
Dlaczego?
Jeśli nie uzywamy ww buga, to w grze mamy kilka miejsc gdzie jest sporo cold immunow (Zimnoczerw Kopacz w gnieździe robali oraz liczne immuny w grobowcu Tal Rasha)
Wiecej dowiecie się w sposobie gry.


4. Dobor przedmiotow


Tutaj opisze tylko najtańsze, lub bardzo tanie przedmioty (taki jest cel strategii)

Sa one posortowane w kolejności od najlepszych do najgorszych wg mnie

Ceny podane obowiazuja na Eu Sc ld

Helm

Helm 3 soc
3x perf rubin (114 life)

Plusy

+ cena (każdy może sobie sam taki zrobic)
+ life

Minusy

- brak fhr (szybsze odzyskanie rownowagi) (chociaz i tak w tym buildzie mamy dobry prog)
- brak res (odpornosci) (w tym buildzie mamy 6x res na hellu, co wystarcza)


Można sobie także złożyć helm 3x perf szafir, który włożymy na normie i koszu – zaoszczędzimy troche many, ale wtedy tworzymy pewnego rodzaju zamieszanie. W takim wypadku 3x perf ruby włożymy na piekle.

Inna opcja:

Rare helm
10 fhr
~2x life
~2x res

Plusy

+ fhr
+ res

Minusy

- low life
- droższy niż poprzednik (taki kupimy za okolo 10 fg), a każdy nieco lepszy helm z większym lifem i double resem to wydatek rzedu kilkuset fg

amulet

Rare amu
1-2 soso sk
Ewentualne dodatki typu res, str, dex, mana, life

Plusy

+ kop do dmg
+ dodatki

Minusy

- cena (amu typu 2 soso z paroma średnimi dodatkami kupimy za około 20-30 fg)


Mahim oak curio

Plusy

+ stats
+ res
+ cena (3-5 fg)

Minusy

- brak skilla


Jesli mamy mieć kiepski rare amu to juz lepiej wybrac oak’a.

bron

Tu jest tylko jedna opcja:

Widmowa skorupa (Spectral shard)

Plusy

+ 10 all res
+ 50 fcr
+ 50 mana


Minusy

- wysoki wymagany dex

Kupimy za ~5-10 fg

Jak zalezy nam na mf-owaniu mozemy tez zakupic gull’a (~30 fg)

zbroja

Zlota skora (Goldskin)

Plusy

+ 35 res

Minusy

- cena (25-30 fg)
- 80 str req
- brak life

Wg mnie najlepsza zbroja na classicu (pomijając rary za kilka k fg). Pozwala nam mieć odporności rzedu 60-70 na piekle.

Rare armor z fhr, life, res

Plusy

+ fhr
+ mozna wyciagnac dobry life

Minusy

- low resy
- cena (podobnie jak w przypadku helmu, za każda lepsza zbroje zaplacimy już sporo)

Niebianska szata (Heavenly garb)

Plusy

+ ene
+ mana Reg
+ cena (5 fg)

Minusy

- brak life
- slaby res

Szara szata (greyform)

Plusy

+ 20 cold res
+ 20 fire res
+ 10 dex

Minusy

- cena (~15 fg)


tarcza

Shield 3 soc
3x perf diamond

Plusy

+ 57 res
+ cena

Minusy

- brak life, fhr

Bardzo dobra tarcza, wkladamy kiedy na piekle nie dajemy rady przy 105 fcr staffie, wtedy musi wystarczyc prog 63. Co do samej tarczy, wg mnie najlepsza jest ciezka tarcza (tower shield) – zajmuje malo miejsca, a ma dobry blok. Jedynym minusem jest wymagany str (w przypadku gdy nie bierzemy Goldskina jako zbroje).

Mur bezokiego(Wall of the eyeless)

+ fcr (szybsze rzucanie czarow) (niezbędny do progu 105 fcr, jesli oczywiście na taki sie decydujemy)

Minusy

- brak resa

Kupimy za pare fg. Co do tego czy damy rade przezyc i zabijac ze stuffem pod 105 prog fcr – tak, wymaga to jednak odrobiny wprawy.

rekawice

Piesc maga (Magefist)

Plusy

+ 1 fire sk (da nam bonusa do ciepla)
+ ladna regeneracja many
+ fcr

Minusy

- brak life / mana

Dostaniemy za 5-10 fg


Ognisty mroz (Frostburn)

Plusy

+ olbrzymi kop do many

Minusy

- Brak fcr

pierscienie


Najpierw musimy się zastanowic czego oczekujemy od ringow. Aby osiągnąć prog 105 fcr (a wszystkim mogę powiedziec ze najlepiej się takim gra tutaj, nawet kosztem resow i zycia) potrzebujemy 2 ringi z fcr (zakładając ze nie mamy fcr w amu)

Mysle, ze soje od razu odpadaja (to ma być tani build, a każdy soj tutaj 400-500 fg)

Będziemy potrzebowac 2 ringow z fcr + mana/life/res/str/dex – jaki się uda kupic

A zatem:

rare ring

Plusy

+ fcr
+ mana/life/res/str/dex – zaleznie od tego jakie mamy

Trudno tutaj podac plusy i minusy ze względu na to ze zapewne każdy player może sobie pozwolic na inne blyskotki. Nie ma tez innego uniq czy set ringa, z którym można porównywać, bo inaczej nie osiągniemy progu fcr – 105.

Za przykładowy ring:
10 fcr
50 mana
20 fire res
Zaplacimy około 10-15 fg


pas

jaszczur (Bladebuckler)

Plusy

+ fhr
+ dex
+ str

Minusy

- brak life
- res

Tani (~5 fg) i dobry pas. Jakby szukac lepszego to już by trzeba sporo zapłacić.

rare

Plusy

+ Fhr
+ Life
+ Res


Minusy

- brak str/dex
- cena (20-30 fg +)

buty

Ja tu widze tylko jedno wyjscie:

Odbipiety (Tearhaunch)

Plusy

+ str
+ dex
+ res
+ cena (5 fg)

Minusy

- jak na taka cene i warunki to raczej nie ma, może z wyjątkiem braku fhr

Co do socetowania itemow:
Helm/zbroja – perf rubin
Tarcza – perf brylant

Aczkolwiek nie sadze żeby ktos miał soc, gdyz wyrabia go się tu za pomoca kostki horadrimow i SOJ. Niby jest jeszcze jedna metoda, ale na forum tego nie podam
Startegia według której sam robiłem swoja soso

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plklej lakma busy Amsterdam torby papierowe z nadrukiem